sorry :(

kommer inte kunna blogga eller kommer inte orka blogga så mycket idag pga vi e för sjuka helt enkelt,
kom hem från sjukan igen för några timmar sen, fick en ny medecin för Animoxen (antibiotika) hjälpte inte så har fått lite kraftigare saker plus PAINKILLER som är riktigt skönt, hjälper mig och sova så jävla bra......äntligen.....


härligt att hammarby gjorde 3 sköna mål igår utan att släppa in något bror de på deras andra målvakt hopf? :D

ska sova nu kvälls filmen blir Gökboet för att natten till söndag när jag var tvungen att sova över på sös så tänkte jag på den filmen haha när ja stod och kolla ut från fönstret a ni förstår om ni har sett den :) en riktigt bra film ! 5 tots av 5 möjliga :)

Kommentarer
Postat av: Emelie, mamma till Lukas

WOHO övernatta, åkte du in på akuten? =D då får du ju cash om du är försäkrad ;) jag fick 1400spänn för att ligga inne med Lukas en natt =D

2010-05-27 @ 00:47:57
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0