Hej Hej Hallå =P

Varit en riktigt seg dag idag, kände mig sliten på jobbet och hade ont i hela kroppen när jag gjorde något. Så ringde till Skarpnäcks vårdcentral och fick tid kvart över fyra. Och beskedet av doktorn var att jag har en inflammation i luftröret, det hade något jätte konstigt namn som ja inte kommer ihåg nu. Det konstiga är att Toto åkte in till sjukan under lördagsnatten för han hade ont, å det visar sig att vi har samma inflammation. Nu tycker ni säkert att det inte är så konstigt, men vi har inte varit med varandra på en vecka typ. Så lite små skumt är de...... 
Men Men nu blir de att man är sjukskriven imorgon på sin födelsedag, så är hemma hela dagen imorgon och är redo för presentmottagning ;) 

Själv har jag handlat lite egna presenter till mig idag, först en runda på apoteket, sen en runda på konsum för att förberedda mig inför morgondagen med apelsiner, nyponsoppa, en halvkyckling och dricka. För Stefan lär ju inte vara snäll nog att ta hand om mig =P Stort MINUS att ha flyttat hemifrån när mamsen hade pysslat om en om man bodde kvar hemma =P Fast hon har faktiskt varit här idag med en räkmacka som födelsedagsfrukost och så fick ja en liten present att öppna på morgonkvisten =)

Det var lite om min dag, hoppas att er dag har varit super i alla fall =)


DAGENS SEXSKÄMT:

Den bästa motorn i världen är vaginan:

Den startar med ett finger.
Den smörjer sig själv.
Den klarar av alla storlekar på kolvar.
Den byter olja själv var fjärde vecka.

Det är bara synd att styrsystemet är så jävla komplicerat... 

HAHA den historien får 5 J av fem möjliga =P 






 

'¨'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0