Vem är Jonathan Torres? Av: Jonas Söderström

Först vill ja tacka Toto för hans beskrivning hur min morgon ser ut, nästan inget rätt alls. Du vet att jag alltid fixar mina mackor och resten av prylarna dagen innan för att kunna sova 10 min extra på morgonen. Men du hade helt rätt med att jag går upp tidigt ;)
Och FAAAAAAN, har verkligen haft en skit vecka på pro, men men nästa gång är det stolpe in. Och för att locka lite läsare så kan jag avslöja att jag vann bland de viktigaste pro matcherna den här veckan. Torkelito ska gå till någon affär och köpa köpa vax, för han ska nämligen vaxa en del av kroppen. Självklart kommer bilder på detta komma upp ;) Så det är bara att läsa vidare =)      

Del 1.
Men nu!!! Vem är egentligen vår underbara lilla Torkel?

Vår så kallade Fat and Fast, runt 160 cm lång och blixtsnabb på korta sträckor än gång i tiden. Idag satsar Toto på längre sträckor och har faktiskt varit ute och sprungit några rundor på morgonkvisten. Starkt jobbat gubben =). Den killen kommer inte behöva bada i vassen den här sommaren ;)
Idag har han tagit en litet paus från träningen och tar sig en (blir nog några) välförtjänt öl och ni som känner honom vet att en kväll när han får i sig öl kan sluta rent ut sagt Hur fan som helst! 
Ett problem Torres har är att han alltid har minnesluckor från kvällen innan, och ibland kommer han inte ihåg ett skit av vad som hänt. Hur kan detta komma sig? Vill han bara ha våran uppmärksam eller börjar det bli lite alkisvarning =P Neee då skämt åsido så är han en klockren kille att gå ut och partaja =) Och en bra wingman ;)

Del 2.
Kommer under veckan med lite mysiga och roliga händelser med Torkel på fyllan ;P 


 

  

Visst e vi söta =)

Visst är vi söta=) På planet ner till Manchester!

Jag är som en räntefond....blir lite snyggare år för år / Jonas Söderström


Kommentarer
Postat av: Vassen

Varför ser torkel så lugn ut? han var ju livrädd när han åkte med mig till london..söp och var allmänt jävlig haha

2010-03-06 @ 15:58:40
Postat av: Söderdinho

haha tro det eller ej, men han var helt drunk där också =P

2010-03-06 @ 16:57:01
URL: http://wingmans.blogg.se/
Postat av: Pontuz

Jag var på plats igår och såg hur den lille krabaten blev fullare och fullare. Till slut blev de som det brukar och han försvann. Hur han kom hem? det minns han inte...

2010-03-06 @ 19:27:32
Postat av: Pontus

Fan vilken dålig blogg.

2010-03-09 @ 11:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0