VAXNING =)

Nu har vi varit lite slöa i två dagar och ber så hemskt mycket om ursäkt för de. Men idag kommer det ni alla har väntat på (trumslag)............... Torres har vaxat sig!!!
Detta blev av efter en vadslagning på pro där jag Jonas Söderström rent ut sagt käkade upp honom. 
Torkel kom till hammarbyhöjden vid 8 tiden efter jobbet men ny köpt Veet, nu var det dags =)
Vi gjorde lite mysigt på golvet för honom med en matta och en kudde, sen satte vi igång och börja läsa hur de skulle gå till. Efter lite tvekande från Totos sida så åkte tröjan tillslut av och det var dags för vaxning =)
När vi hade dragit några Veet plåster från bröstet på honom började han få någon slags utslagsreaktion och det såg ut som man hade dragit brännässlor mot bröstet på honom. Fy fan vad jag skrattade under tiden när Torkel bara led. När vi ansåg oss klara med honom så började vi skojbråka om jag skulle våga vaxa insidan av skinkorna, och självklart gjorde jag det. Det lilla hår jag har på rumpan skulle bort, och fy faaaaan vad ont de gjorde. Men nu har man en rumpa len som en barnrumpa =P  Toto rykte bort plåstret om ni vill veta ;P

lite klipp från vaxningen http://www.youtube.com/watch?v=TBOJxkdEvNI vissa filmer var för personliga, om ni vill se dem får ni ta er hit! 

Vilken raggarstring =P (borta nu)





NU ÄR DET INTE LÅNGT KVAR TILL SM FINALEN I UPPSALA!!!!!  KÄMPA HAMMARBY!

och till dig Blondinbella va lågt av dig att du inte hörde av dig :/ trode vi skulle göra affärer! 

aja suuuussaaa söt!!!!
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0