Torkels Fredag =P

Tjaba tjena allihop =)

Som sagt var Torkel ute i fredags, det började med en afterwork öl för honom och slutade men en full jävel som kom till hammarbyhöjden.
Efter ha pratat lite med toto på kvällen beslöt jag "Jonas" mig för att bli hemma, men blev inte själv...... ;) En vän med namnet Rami kom förbi, så vi hade en mysig fredag kväll tillsammans =) Grrrrrrrr.
Vid 02.00 ringer en full Torres mig från Gullmarsplan och säger att han kommer och sover här (måste nog börja ta hyra snart av honom). Snäll som man är säger man att de e oki om det inte blir försent, för skulle precis hoppa ner i sängen och få min skönhetssömn.
Vid 03.00 ringer han och står med en taxi utanför porten och inga pengar att kunna betala den men, så fick springa ut med pengar i bara kalsingar till honom. Det ända han säger då är att han fick värsta kanon priset av taxichauffören. Vi kom fram dagen efter att han nog åkt från gullmars för en hundring, haha värsta kalaspriset till hammarby =P 
Jag går och lägger mig direkt, men hör hur han vill sova bredvid Rami (i stefans rum) som vägrar ha en fullis Toto i sängen. Så slutar med att han går in på toan och ramlar eller något och lyckas välta allt som finns där inne, men ingen vet hur =P Tillslut går han och lägger sig på soffan.

Dagen efter har han såklart minnesluckor och glömt allt från stunden då han lämnade sina vänner på söderstället Snaps
Fast vi har lite nyheter från folk som träffat honom =) Han somnade in på tunnelbanan till gullmars, då han plötsligt vaknar upp och lägger en pizza på golvet framför honom. Personer runt omkring honom springer iväg av fasa =P Väl på Gullmarsstationen går han med en vän och säger att han ska med till skarpnäck och börjar gå mot bussarna, då han plötsligt vänder sig och säger hej då och går ifrån dem. Personen lätt Torkel vandra sin väg =P 

De var lite om totos fredag =) 

Två tisdags fräckisar:
Älskling, skall vi ha sex? - Nej, jag har huvudvärk. - Är det ditt slutgiltiga svar? - Mmmm. - Är du helt säker? - Ja! - Ingen tvekan? - Nej!!! Bengt tittar länge på henne. - Då vill jag utnyttja min livlina och ringa en vän ..


Vilka fyra ord hatar en man att höra när han älskar?
- Älskling!!,,, jag är hemma nu!!

Puss påer =)     

Kommentarer
Postat av: haha

hur gamla är ni egentligen ? Känns som att ni är nyblivna fjortisar.

2010-03-10 @ 17:19:37
Postat av: J

hahah såå dåligt!! så är det inte alls! vi tjejer kan ha sex fast vi har huvudvärk! Känn på den här då jonas: What is a man's idea of foreplay?

A half hour of begging. ^^ haha

2010-03-10 @ 20:38:19
URL: http://blingblingladydiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0