Go Kväll!

Tyvärr stämmer lite av de söder hade skrivit om mig, jag spydde, jag decka och ja glömde en liten del av kvällen. MEN den var jävligt skön annars!  Började med att Max och Porre mötte mig utanför mitt jobb, vi hade inga planer på vad som skulle ske mer än att vi tänkte ta en afterwork bira på söder,  vi började på ett ställe som hette Little persien och tog en saftig stänkare, och sedan begav oss till Indira där vi blev kvar ett tag. Thomas och Henke kom in och joinade oss innan vi gick några meter till nästa söderhak Bonden, där blev de röj me dans o drinkar o allt möjligt. Grymt minihak!! :)  Sen drog vi till Snaps och där slocknar ljuset för mig, i nästa ögonblick vaknar jag upp av att min goa vän söder väcker mig och då var jag redan sen till jobbet :( inte bra!!!!  men en sak kan ja lova er att köra en södermalm runda, det är ett måste......


Nu är FINALEN spikad och plåtarna är BOKADE!Efter en fin 7-2 seger med 6-0 i första halvlek går det inte att förlora denna final  !!!!!


Till helgen är jag tyvärr tvungen att vaxa bröstet pga ja har förlorat ett vad, men vi hörs av på bloggen innan det :)

Kommande på bloggen iveckan

Lite bild visning av polack snickrarna Henke o Vassens golvläggning
Del två av vem är Torkel
Lite från vaxningen
och lite mer smått o gott !

tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: Emelie, mamma till Lukas

såååååå GrabZ!! http://mellemus.blogg.se/2010/march/and-next-time.html

Postat av: Joki

asså de är sista gången jag går på Bandy om de inte blir guld :P !!!

jag MÅSTE vara med när Totti ska vaxa sig ! inga konstigheter där asså...

2010-03-11 @ 01:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0