Söndag

Gårdagens utgång blev kanoners!! riktigt roligt gäng man gick ut med, lite av en mix kan man säga :D, de blev då "Sara's" smultronställe The Bridge . Tyvärr kom jag och Söder inte in gratis så det innebär att vi inte har nått vårt mål med bloggen riktigt än men vi är på god väg :D , Måste bara påpeka att Mamma Mia (söders mor) körde hem mig och kalle från klubben är det inte V.I.P på den TACK MIA :D, lite filmer/bilder kommer upp senare i veckan .

Kalle mötte upp mig efter jobbet, vi drog på bio och såg Farsan Torkel Pettersons nya rulle, helt okej man fick ett gott skratt iaf :) , så nu blir det kolla på UFC med Kabel(kalle) eftersom jag  missade/somnade igår natt när de gick,  så från mig till er alla godnatt ! :D / Torkel


Kommentarer
Postat av: Sara

Saras smultronställe?! Det var inte jag som presenterade mig för det stället, det var min bror :P

2010-04-01 @ 00:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0