Vilken underbar dag...

Vill bara börja med att säga att SÖDER blev hysterisk glad idag när han fick syn på ANNA ANKA på tvärgatan Malmskillnadsgatan och Jakobsbergsgatan inne i city, Anna anka är en utav hans idoler precis som TIGER, det var ganska roligt när vi såg henne för att han slog till mig och VERKLIGEN peka mot henne och anna anka ANNA ANKA när hon gick där med sin lilla apelsinformade kropp som vi kom fram till.

Själv började dagen hemma liggandes och slöa, var ju LEDIG IDAG :D.  Senare drog jag in till stan och mötte max, innan vi drog vidare till "provskor" och mötte Mogge och Söder där dem handlade ett par Dojjer var, sedan åkte vi in till stan och drog till en Kina buffé och käka som fan :P , utnyttjade verkligen priset som det kostade, sen efter lite vandring i staden så så drog jag och Söder vidare hem till honom i H-höjden och såg UNDERBARA HAMMARBY vinna över göteborgarna med 2-0 , och ännu ett mål av Linus ett riktigt fint sådant!

Får se vad söder säger om min Tiger Woods artikel :) ha de så gött gott folk puss och godnatt! /totiloo
ps: missa inte matchen imorn när Barcelona åker ut :)


förlåt glömde nämna de förr men de är hittelön till den som hittar min telefon!!!!!! en bra hittelön!!! och om du kommer med bra tips med gäller de en liten slant ;)

Kommentarer
Postat av: sssssssssss

varför är mobilen så viktig ? :P

2010-04-28 @ 13:22:02
Postat av: Anonym

MASSA NUMMER OCH MASSA SPARADE HEMLISAR :)

2010-04-28 @ 22:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0