Underbart Bajen!

3 jävligt sköna poäng igår!

18.00 började tåget från Medis in till Söderstation igår och vilken underbar stämning de var! Polisen beräknade att det var över 6000 personer som gick i tåget. Matchen var sisådär men Bajen kunde hålla 2-1 ledningen och gå vinnande ur striden.

Idag har jag Jonas och Stefan spelat korpen premiären i korpen med Flex Sport Club, vi vann med 9-3 http://www.flexsportsclub.se/Start11.htm. Jag och Stefan hade såklart en vadslagning innan matchen om vem som skulle göra mest mål. Den som förlorade skulle laga maten när vi kom hem. Och lättare sagt än gjort så vann jag vadet eftersom jag gjorde 3 mål och Stefan gjorde 0, vilken sopa han är =P Men som ni vet är han jävligt lat, så det blev pizzerian för oss. För mig blev det en sallad med kyckling, musslor, räkor, skinka GRYMT GOD =)

Dagen fråga:
 Vilken pizza beställde Stefan?
Kommentera gärna svaret om ni vet =) 

Nu ska jag hoppa ner i sängen =)     


Kommentarer
Postat av: G

Vesuvio eller hur det stavas!

2010-04-22 @ 00:06:32
Postat av: Baby :P

till mitt försvar måste jag säga att jag var kung idag på matchen jag gjorde inga mål men jag skojade en hel del med motståndarna, blev några tunnlar och blev en hel del assist :P men söder kan få den här vinsten de är bra för hans självförtroende hehe

2010-04-22 @ 00:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0