Tillbaka efter en hård helg i Sälen =)

Som ni alla vet drog vi till Sälen förra helgen =) Det var en grym helg med mycket skidor och mycket supa. Så det har tagit en hel vecka för att återhämta oss, men nu är vi nyktrare än någonsin och vi är sugnare än aldrig förr att skriva i bloggen.

Vi som drog till fjällen var Jag (Söderdinho), Totte, Beni, Pg, Henke och Masken, så det blev två bilar för att ta oss upp. I min bil som jag körde satt max och totte, och i den andra satt pg, beni och henko. Det gick inte lika fort i den andra bilen om man säger så. Det slutade att våran bil fick vänta en timme i Vansbro för att vi skulle kunna samåka igen =P Men tillslut kom vi fram och det blev en liten chock när vi såg hur vi skulle bo. Det var en liten plåtbod för fyra som vi skulle bo sex stycken i =P Vi hade det mysigt där i alla fall =)

Sen blev det en hel del skidåkning för oss, man kan söga att de fanns tre grupper. Först hade vi eliten som bestod av mig, Pg och Henrik, sen hade vi ensamåkaren Stefan som åkte själv första dagen =P och så hade vi Toto och Maxen som mest käkade snö när de gled ner för backarna =)
Måste bara skryta om att jag åkte väggen 2 gånger, även henko och pg tog sig fint ner för den. (En liten applåd för oss)

Sen blev det en hel del fylla, först började det med afterski, drog hem drack mer och gjorde sig iordning, sen drog man till HC för att skaka rumpan =)

fghfhfsdfsdfasassas
bbb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0