JUST IDAG ÄR JAG STARK!

hej hallå bloggboken :)

Idag som ni vet spelar BAJEN sin första hemma match på SÖDERSTADION för iår och kolla in vädret bara !!!!! :D

tråkigt att vi fick en dålig start, men nu på hemmaplan kan de väl inte gå illa?
Bajen tåget från björns går runt 18:00 flera tusentals promenerar längs Götgatan ner till Söderstadion jävligt ballt, och så är
jag sjukt taggad, vet att jag inte är ensam om det iaf!!!!  Linus Hallenius GLÖD HET!! hoppas på bra match från honom idag med!!

MINST 10.000 Biljetter sålda
Minst 10 bärs innan match start
Nästan 10 timmar kvar till avspark
Ungefär 10 timmar kvar till seger jubel

Ska strax till bolaget fixa ett par bira och när jag säger ett par bira menar jag inte 2st (Stefan och Sarah) ! och möta upp joki på söder och ha picnick, sen vidare till Jägarn och sänka ett par bira till ! :) om ni är lediga eller slutar tidigt från jobbet bara höra av er och göra sällskap! :)






Ett par kanske betyder grammatiskt bara 2 st men när man säger det så menar man alltid några stycken, t.ex.

Ursäkta har du ett par kronor och ge mig?
(då växlar man inte fram 2 kronor, man ger mer eller midre inte 2st för att han menar inte par som 2st,)

Ett uttal av Conny  Jo, grammatiskt betyder "två stycken", men de flesta jag känner brukar mer mena "några stycken" alltså fler än två.


ber om ursäkt om det skulle förekomma lite stav fel och så :P !!!


Kommentarer
Postat av: :)

hahaha torkel du e skojig du :P

2010-04-20 @ 12:03:47
Postat av: sarah

Hahahahaha tyst torkel lär dig svenska så slipper vi sånna här diskussioner

2010-04-20 @ 16:38:12
Postat av: Anonym

haha vad vill du sarah din skit, inse fakta så är de bara!!!

2010-04-21 @ 08:41:05
Postat av: Anonym

käften

2010-04-21 @ 22:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0