HELT JÄVLA SJUKT!



, jo det är så hära den den 30:onde eller 31första mars 2010 så var jag ute med min goda vän Maximiliianoo  på Soap bar och körde lite AW och helt enkelt festa , dagen efter vaknar jag upp och så har jag ganska GROVA minnesluckor om hela kvällen tyvärr. Minns iaf att man träffa en o annan gobit men ;) till sjäälva saken   När jag vaknar upp precis innan vi ska åka till sälen så undrar jag var min NOKIA COMVIQ mobil är så jag börjar leta ringa efter den men NADA de går singnalr men inget syns/hörs

NU IDAG 4VECKOR SENARE RINGER DEN FORTFARANDE OCH INGEN SVARAR, SÅ MIN FRÅGA ÄR

VAR FAN ÄR DEN?
ÄR DEN PÅ LADDNING ?
ÄR BATTERITIDEN OÄNDLIG?
HUR GÖR JAG FÖR ATT FÅ TILLBAKA DEN?
VET NI NÅGOT OM DEN?
HAR NI NÅGRA TIPS?
TACK PÅ FÖRHAND !!!!!!

VET ATT DE ÄR SKIT TELEFON MEN DEN ÄR VÄLDIGT VIKTIG FÖR MIG!!!

Kommentarer
Postat av: Vassen

hahaha så jävla underbart!

2010-04-26 @ 22:45:46
Postat av: gullet

men elskling du glömde den hos mig juh :S

2010-04-27 @ 16:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0