Faaaaaan

Faaaaaaan, Bajen leder med 1-0, Ängelholm gör 1-1. Bajen leder med 2-1 och matchen slutar 3-2 till Ängelholm. Får inte hända!!!!! David Johansson var sämst och borde vara på bänken resten av den här säsongen. Men Linus Hallenius riktigt bra spelat av grabben idag, hoppas han fortsätter och nätar nu bara. Nu ser vi fram emot nästa match mot Värmdö borta i cupen. Sen har vi hemma match mot Sundsvall där vi måste ta tre poäng och börja klättra mot Allsvenskan.

Fräckis:
Det var 3 killar som delade madrass på landet. På morgonen vaknar dem och den första säger: "Vilken skön dröm jag hade, kändes som att nån runka av mig". Den andra säger samma sak. Och den tredje säger: "Jag drömde att jag åkte skidor".


Kommentarer
Postat av: Ladydiva

Haha inte lätt när man håller på fel lag ;)



haha vilken dålig fräckis, man använder väl inte stavarna när man åker nerför! då måste väl han åkt längdskidor i sånnfall :P

2010-04-14 @ 19:27:54
URL: http://blingblingladydiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0